Ахмєд Асанов: «Головне серед усіх втрачених амбіцій, не втратити себе»

 

Світлина з архіву Ахмєда Асанова

Ця історія не про зародження успіху, а про те, як важливо вчасно придушити моральну слабкість. Початківець - реселер Ахмєд Асанов про початок нового шляху і про боротьбу з сумнівами у розмові з «Час Таврійського».

Довідка. Реселлер (з англ. мови- торговельний посередник) - це компанія або приватна особа, яка купує товари або послуги з метою їх продажу, а не споживання або використання. Зазвичай це робиться для отримання прибутку.

Ахмєд, розкажи про те, як ти заробив перші гроші?

Я почав заробляти в досить ранньому віці, мені було 11 років. Це була сезонна робота, я продавав фрукти на зупинці в Сімферополі. Щоранку ми з хлопцями збирали вишню, черешню і абрикоси. Потім ми йшли на зупинку, розкладали все, що у нас було і сиділи до самого вечора. Всі зароблені гроші ми витрачали в найближчому магазині на іграшки, жуйки і т.д.

Але у віці 13-14 років ми дізналися, що можна добре заробити на металі. Ми ходили з відрами по покинутим і недобудованим будівлям і збирали метал, після чого ми знаходили найближчий пункт прийому і здавали туди все, що нам вдавалося знайти.

 У 15-ти річному віці я влаштовуюся працювати на кухню кухарем, через пару місяців мене підвищують до правої руки шеф-кухаря і навіть збільшують зарплату. У 2018 році, закінчуючи 10 клас, я йду працювати кухарем на фаст-фуд.

Чи важко було поєднувати навчання з роботою?

Так, досить важко. Доводилося вибирати між заробітком грошей і отриманням освіти. Але, незважаючи на всі труднощі, мені вдавалося це поєднувати.

Як ти зрозумів, що хочеш займатися реселом?

Я зрозумів, що можу заробляти більше грошей, займаючись перепродажем одягу і взуття, і став поєднувати це з основною роботою. Тоді я замовив першу партію кросівок.

Скільки пар кросівок ти замовив вперше і як швидко ти їх перепродав?

Три пари. Продав я їх досить швидко, протягом тижня, і заробив з кожної пари в 1,5 рази більше від вартості самих кросівок.

Чи траплялося таке, що тобі хотілося кинути все, що повязане з реселом?

Так, бувало. Коли батько позбавляв мене віри в те, що з цього може щось вийти.

Як тобі вдалося з цим впоратися?

Як рішуче не був би налаштований мій батько, я переборов у собі всі сумніви і вирішив, що буду займатися цим далі.

Але в один момент я зрозумів, що перегорів до всього. У мене різко пропало бажання займатися чимось, пропала мотивація. Я занурився в себе. Мене мучали думки про те, чи дійсно я займаюся тим, що мені подобається і чи може це призвести до якогось результату.

Віра близької людини, віра в себе і в завтрашній день повернули мені сили, мотивацію і бажання продовжити цю справу. Я зрозумів, що депресія - не привід опускати руки. Головне, серед всіх втрачених амбіцій, не втратити себе.

Яку пораду ти даси читачам, які бояться спробувати себе в чомусь новому?

Пробуйте, помиляйтеся, вчіться, і знову пробуйте. Хто, якщо не ви?

Дякую тобі за інтерв'ю, Ахмєд

Дякую за те, що вірила в мене


Аміна Зекєряєва, «Час Таврійського».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Люди були по-справжньому шоковані, коли замість «кримського сценарію» почалася війна», - інтерв'ю з громадянином рф

Педагог Марія Букатчук: «Ніякі технічні засоби і новітні технології передавання звуку й зображення ніколи не замінять живого спілкування»

Віктор Сорока: «Карантин допомагає більше і тісніше взаємодіяти з глядачами»