Музичний редактор Валентин Корнієнко: Поки існують автомобілі, у радіо є майбутнє.
Валентин Корнієнко у радіо індустрії з 17-ти років. За цей
час працював: редактором ранкового шоу «Бодрячком» на «Нашому Радіо»,
редактором «Авторадіо», виконуючим обов’язки музичного редактора «Нашого Радіо»,
музичний редактор «Нашого Радіо», «Радіо
П’ятниця», Ретро FM. Людина-креатив та мандрівник або travel-блогер,
який відвідав 24 країни, сьогодні ділиться з «Час Таврійського» своїм досвідом
та думками про радіо у 21 столітті.
Валентине, як ви почали працювати на радіо та чим воно вас
зацікавило?
12
років тому в моєму житті з’явився телефон з радіоприймачем. З цього моменту я
відчув симпатію, а згодом і любов до радіо. За що я люблю радіо? За всі
моменти, які відбуваються на шляху.
Звичайно,
як і у кожної людини, у мене бувають дні, коли ентузіазму не вистачає. І це
нормально. Проте в такі моменти я знаю, як бути. Я обожнюю урізноманітнювати життя,
коли беру ноутбук та йду працювати до кафе, в якому ще не був. Або в аеропорту
чи в подорожах. Чи ще якось. Я це дуже люблю!
В чому полягає ваша робота?
Музика
на радіо повністю моя відповідальність, адже я – музичний редактор. У мене є
колеги, які шукають музику, створюють плей листи, пишуть програму для зіркових гостей,
а я все це редагую та перевіряю. Тут вже потрібні вміння спілкуватися з людьми
й знаходити спільну мову, що не завжди буває легко.
Цікаво дізнатись про систему роботи радіо: рубрики, що за
чим йде, за яким принципом прописуєте сценарій/план на день?
Ми працюємо на аудиторію, тому є аналітики, які постійно слідкують за статистикою/активністю слухачів. Орієнтуємось на отримані дані, хто нас слухає і в який час. За цими показниками ми й розподіляємо програму: зазвичай розпочинаємо з музики, привітання та коментування, що буде у програмі; між музикою або програмами робимо маленькі перерви, щоб не втрачати особистий зв’язок із аудиторією. Найважливіше те, що нам потрібно чітко, зрозуміло і доступно передавати інформацію, адже слухачі не можуть повернутись назад і переслухати її ще раз. Є ще багато важливих нюансів, але я можу це перетворити на курс радіожурналістики (сміється)
Я залюбки пройшла б цей курс, але трішки пізніше. А що ви
можете сказати з приводу аудиторії? Хто вас частіше слухає?
У
більшості випадків радіо слухають в автомобілях, тому й наша цільова аудиторія
– водії та ті, хто має машини: а це від 25 до 50 років.
Побутують думки, що радіо вже не актуальне й втратило свою
популярність. Як ми бачимо, навіть за Вашою аналітикою аудиторії – підлітки та
молодь радіо не слухає. Чи є перспективи та майбутнє у радіо?
Звісно,
з появою Інтернету телебачення та радіо стали менш популярними, але наразі ви
можете слухати радіо станції онлайн! А ось водіїв стає все більше, тому ні,
радіо все ще слухають і майбутнє у нього є, лише потрібно рухатись разом із прогресом.
Отже, можна сміливо йти працювати на радіо! Що ви можете
порадити для молодих студентів, які хочуть працювати в цій сфері?
Головне
йти і пробувати - істина, яку вам скаже будь-який спеціаліст своєї справи.
Істина, яка допомогла мені бути там, де зараз я є. Студентів завжди готові
брати, аби було бажання навчатися новому і вкладати час.
Крістіна Семенова, «Час Таврійського»
Коментарі
Дописати коментар