«Зливайся!» - Кирило Запольський про арбітраж Інтернет- трафіку

 

Кирило Запольський (праворуч). Світлина: Владислав Шепілов

Власник квартири, яку я знімаю виявився дуже цікавим співрозмовником. У процесі знайомства з’ясувалося, що здавати квартири – це його хобі, а основною діяльністю є арбітраж трафіку.
Це різновид онлайн-бізнесу, суть якого полягає в покупці і подальшому перепродажі раніше купленого трафіку на більш вигідних умовах. Суть арбітражного трафіку дуже проста: купуємо там, де дешевше, і зливаємо туди, де платять більше. Різниця - це і є наш прибуток від арбітражу. Наприклад, ви купили 1 000 переходів на ваш сайт за 10 доларів, з цієї тисячі осіб по реферальних посиланнях з вашого сайту на сайт партнерської програми перейшло 800 чоловік і 6 з них відправили смс для замовлення якогось товару, пропонованого партнерською програмою, за що ви отримали дохід у вигляді відсотка - 60 доларів. Тоді ваш заробіток від арбітражу складе 60-10 = 50 дол.
  
Людина, яка займається цим, уміє за допомогою інструментів інтернет-реклами правильно піднести якийсь товар або послугу потрібній аудиторії. Кирило Запольський, спеціаліст у сфері арбітражу трафіку, каже, що завдання арбітражника перепродати трафік за вигідною ціною і заробити на різниці.
 

Що привело тебе в арбітраж? Сьогодні це твоє головне джерело доходу?

Познайомився з арбітражем дуже потішно. Розробляв додаток у сервісі ВК «Тестомания». Написав хлопець, запропонував купити його гру за 1000$. Я наївно повірив, додав його в керівництво і відійшов  по справах. Він зробив підміну трафіку і злив мою роботу по партнерським програмам. Ось так я і дізнався, що є така тема, як партнерські програми. Зараз арбітраж основне джерело доходу, так.

Це твій перший досвід роботи «на себе» чи раніше мав досвід в інших нішах? 

Здаю в оренду дві квартири. Були і різні стартапи, зокрема своя веб-студія, але це більше невдалий досвід, ніж джерело доходу.

Як вважаєш, набуті навички завдяки невдалому досвіду допомагають тобі в арбітражі? Чи ти зміг би і без них обійтися? 

Допомагають і дуже. Взагалі в мене технічна освіта, тому я практично з інституту пишу скрипти для себе, розумію як працюють сайти, умію користуватися метрикою, легко вникаю в технічні моменти, трохи знаю SEO, і тоді робив рекламу, але не так ефективно.

Якщо би ти навіть не сказав про свою технічну освіту, я і так би зрозумів це, дуже багато професійних термінів!

(Сміється)

Як ти вливався у цей напрямок «арбітраж»? Як довго набивав шишки до першого профіту? І чи були моменти, коли хотілося все залишити і зайнятися чимось іншим?

Перший профіт отримав відразу, повезло, можна сказати. Тоді думав що це дуже легко і все попре, але стабільність настала через місяців 9-10, тоді вже і упевненість з’явилася, і досвід, і профіти. Кинути нішу хотів кілька разів, але завжди мене зупиняла думка: «Ну як так, я тут роблю, намагаюся, працюю, не може бути так, щоб все завжди було погано». Ті, хто прагнуть завжди, досягають! І я завжди робив, незважаючи на невдачі.

Як тобі здається, зараз важче початківцям у справі арбітражу, ніж 5 років тому? В арбітражі дійсно стає тісно?

Зараз трохи складніше. Навіть рік тому ціни на трафік були нижчі, виплати більше. Якщо узяти той же мобайл (трафік у використанні додатків на телефон), то рік тому не було навіть оферів (пропозицій) на моїй пам’яті по 0.11$. Нижче 2 баксів я навіть і не брався.

Я так розумію, основа твоєї діяльності зараз – це товари в інтернеті?    

Так, зараз штурмую цю нішу, але і старі добрі ігри теж не забуваю, іноді профіт звідти можна отримати навіть більше, ніж з «товарки».

А з чого взагалі ти починав?

З ігор. Тоді ще для комп’ютера, потім вже останні роки займався мобайлом.

І наскільки складним був перехід на «товарку»? Що треба «зарубати на носі» арбітражнику, який приходить в товарку з інших ніш?

Найскладнішим в переході на «товарку» було усвідомлювати, що тут треба витрачати гроші. В іграх на тести досить злити 300-500 гривень, а що стосується товарів, така історія не проходить. Менше 5000 гривень навіть не бачу сенсу витрачати на тест. Взагалі в арбітражі найскладніше навчити себе витрачати гроші на тести, тобто тестові покупки трафіку, для того, щоб розуміти із чим та як тобі працювати.  Чим більше витрати, тим більше досвіду і профіту, але і більше ризику. Тому початківцям ліпше починати із ігор для того, щоб розуміти де, що і як. Іноді можна злити 10 000 гривень і вийти в мінус, а якби злив 15000 вже був би в плюс. Загалом багато нюансів у кожної ніші. Це для мене було важко. Я думаю для багатьох, хто починає, так само.

 Яку максимальну суму ти зливав в мінус?

Приблизно 3000 тисячі гривень. Я дуже акуратний в тестах. Коли розпочинав з ігор, великих мінусів не було. Це був максимум. У «товарку» я з досвідом вже прийшов і з математикою, тому більше 3000 ніколи не було.

У чому причина таких зливів та як тим, хто починає, сильно у мінус не йти? 

Причин злити в мінус може бути багато як в рекламі, так і в офері (пропозиціях). Найчастіше у великий мінус йдуть арбітражники з великим досвідом, коли йде розрахунок з минулих зливів. Припустимо, оброблюють відразу 1000 заявок, зливають їх, але отримують слабкий профіт, через невдалий товар, на якому раніше непогано заробляли, але все ж змінюється, тренди змінюється! Ось і хороший мінус. Швидше за все, тут невиправдані очікування, та переоцінка себе.

Як ти визначаєш, чи має потенціал товар або ні?

Тут, швидше за все досвід, я дивлюся на оффер, я знаю джерело, я знаю як воно поводиться на подібних оферах і чого можна від нього чекати. Якщо злив в нуль, працюємо далі, якщо навіть злив -15%, працюю далі. Були дні коли профіт з реклами ігор досягав 10 000 тисяч гривень в день, просто тому, що активно попадав у тренди та не хвилювався, коли йшов в мінус, бо розумів, ставка правильна, тому результат буде! (сміється) 

Яке улюблене джерело трафіку і чому?

Люблю соц. Мережі. Фейсбук та інстаграм зараз попереду усіх інших. Як таргетку, так і пабліки. Просто тому, що розумію трафік, і знаю, що від нього чекати. Саме важливе - розуміти трафік. 

Чи використовуєш в роботі які-небудь інструменти, сервіси або свої власні програми?

Так, інструменти використовую. Користуюся ADSPAM (програма, яка дозволяє відслідковувати найбільш популярні товари та ігри – ред.), поглядаю в PAblER, використовую «трекери», метрику і так далі. Спеціаліст має знати усе. Загалом, шукаю можливості автоматизації постійно, якщо бачу, що працю можна автоматизувати, то обов’язково роблю це. 

На останок, яку головну пораду ти можеш дати початківцеві в арбітражі?

(усміхається) Не боятися злитися! І постійно навчатися, шукати закономірності, загалом, розвиватися. Адже не буває так, щоб людина працювала і старалася, але у нього нічого не вийшло. Все одно почне виходити!

Владислав Шепілов, «Час Таврійського»

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українські дипломати про МЕМетичну зброю, гібридні загрози та повернення окупованих території

Рецензія на роман Оксани Забужко «Дослідження з українського сексу»

«Гордість України, або сувора реальність професійного спорту»