«Як ефективно просувати бренди в соціальних мережах»: поради від Вікторії Гончар
24 травня за підтримки кафедри слов’янської філології та журналістики відбулася онлайн-зустріч із Вікторією Гончар – графічною дизайнеркою та SMM-менеджеркою Truthful Reporting. Про специфіку просування брендів у соціальних мережах читайте в новому матеріалі.
Вікторія Гончар пояснила алгоритми роботи
в інстаграмі, фейсбуці та тіктоці:
– Основна мета SMM полягає у створенні
відкритого середовища, формуванні взаємодії з користувачами, побудові бренду,
залученні нових клієнтів та просуванні продуктів або послуг.
Спікерка надала поради, що допоможуть
просувати бренди за допомогою соціальних мереж:
1. Адаптуйте свій акаунт до війни (пам’ятайте
про неї та намагайтеся повідомляти інформацію людям).
2. Поважайте політику інстаграму.
3. Одразу пробуйте нові формати й функції
соціальних медіа.
4. Робіть перерви та не постіть зайвого.
5. Чим менше тексту на візуалі – тим краще.
Також експертка прокоментувала процес
розроблення стратегії просування бренду в соціальних медіа:
1. Визначте мету й завдання.
2. Окресліть меседжі.
3. Оберіть інструменти.
4. Визначте конкурентів.
5. Створіть контент-план.
6. Вибудуйте імідж і позиціювання.
Надзвичайно корисно було почути про ключові
інструменти й платформи, що допомагають досягати успіху в SMM. Спеціалістка
також надала вичерпну інформацію про механізми аналізу й планування.
Тамара Пархоменко, Час Таврійського
Коментарі
Дописати коментар