«Як ефективно просувати бренди в соціальних мережах»: поради від Вікторії Гончар

24 травня за підтримки кафедри слов’янської філології та журналістики відбулася онлайн-зустріч із Вікторією Гончар графічною дизайнеркою та SMM-менеджеркою Truthful Reporting. Про специфіку просування брендів у соціальних мережах читайте в новому матеріалі.

Колаж: Тамара Пархоменко

Вікторія Гончар пояснила алгоритми роботи в інстаграмі, фейсбуці та тіктоці:

Основна мета SMM полягає у створенні відкритого середовища, формуванні взаємодії з користувачами, побудові бренду, залученні нових клієнтів та просуванні продуктів або послуг.

Спікерка надала поради, що допоможуть просувати бренди за допомогою соціальних мереж:

1. Адаптуйте свій акаунт до війни (пам’ятайте про неї та намагайтеся повідомляти інформацію людям).

2. Поважайте політику інстаграму.

3. Одразу пробуйте нові формати й функції соціальних медіа.

4. Робіть перерви та не постіть зайвого.

5. Чим менше тексту на візуалі тим краще.

Також експертка прокоментувала процес розроблення стратегії просування бренду в соціальних медіа:

1. Визначте мету й завдання.

2. Окресліть меседжі.

3. Оберіть інструменти.

4. Визначте конкурентів.

5. Створіть контент-план.

6. Вибудуйте імідж і позиціювання.

Надзвичайно корисно було почути про ключові інструменти й платформи, що допомагають досягати успіху в SMM. Спеціалістка також надала вичерпну інформацію про механізми аналізу й планування.

 

Тамара Пархоменко, Час Таврійського


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Люди були по-справжньому шоковані, коли замість «кримського сценарію» почалася війна», - інтерв'ю з громадянином рф

Педагог Марія Букатчук: «Ніякі технічні засоби і новітні технології передавання звуку й зображення ніколи не замінять живого спілкування»

Віктор Сорока: «Карантин допомагає більше і тісніше взаємодіяти з глядачами»