Подивися фільми не лише у кінозалі!

 Путівник вихідного дня.

Останні роки Україна все більше приваблює закордонних кінорежисерів для зйомок фільмів, серіалів, музичних кліпів тощо. Річ у тому, що зйомки в нашій країні набагато дешевші, аніж в інших країнах Європи чи в Америці. Проте справа не лише в низькій вартості кінозйомок, а й неймовірна природа та приголомшлива, старезна архітектура – ось, що ще змушує режисерів зупинити свій вибір на Україні. Ми пропонуємо кожному охочому на власні очі побачити місця у Києві, які потрапили у кадри відомих і популярних зарубіжних фільмів останніх років, постояти там, де колись стояли десятки працівників знімальних груп, кінокамери та безліч іншої апаратури. Цей путівник допоможе вам у пошуку всіх прославлених «кіномісць» столиці!

Карта путівника

Почнемо нашу екскурсію з Майдану Незалежності. Він та вулиця Хрещатик найчастіше потрапляють у кадр зарубіжних кінострічок. У фільмі 2015 року «Земля майбутнього: Світ за межами» американського кінорежисера Бреда Берда були показані кадри часів Революції Гідності 2013-14 рр. 

Кадр з фільму «Земля майбутнього: Світ за межами»

Можете порівняти центральну площу Києва тоді та зараз. Сколихує сама думка того, що пройшло вісім років з моменту тих буремних подій.

Майдан Незалежності. Світлина: Валерія Філенко

Неподалік монументу Незалежності знаходиться Будинок КМДА та магазин ЦУМ. Саме ці два об'єкти потрапили в кадр із головним героєм французької кінострічки «Мьобіус» про шпигуна ФСБ у 2013 році. У фільмі також можна побачити й кадри Хрещатика, який був у ролі московської вулиці. Режисер Ерік Рошан пояснив вибір саме Києва для зйомок низькою вартістю, адже зйомки у будь-якому іншому європейському місті могли бути дорожчими у 6-8 разів, а пересічному французькому глядачу можна легко видати Хрещатик за іншу вулицю Європи.

Кадр з фільму «Мьобіус»

Кадр з фільму «Мьобіус»

Рухаємося далі по головній вулиці столиці – Хрещатику. Зйомки нашумілого свого часу фільму «Прощальна справа». Хоча дії картини розгортаються у Москві, більшість часу зйомки проходили у Києві. Причиною є заборона міністра культури на продюсування цього фільму в РФ. Знову французька картина та знову про шпигунів. Кінострічка розповідає про скандал у Франції середини 1980-х років. 

Кадр з фільму «Прощальна справа»

На вул. Хрещатик, 21 можна побачити східці, якими прогулювався головний герой.

Світлина: Валерія Філенко

Пройшовши трохи далі побачимо ще один цікавий кадр, коли у фільмі Хрещатик дивовижним чином перетворився на центральну вулицю Москви, проте ми вже знаємо, що такі метаморфози є звичними для зарубіжного кінематографу.

Перейдемо на вулицю Богдана Хмельницького та крокуємо трохи вгору. Станемо на перетині із вулицею Пушкінською та обернемося назад. Саме такий вид був відображений у серіалі «Чорнобиль» від НВО. Два роки тому він здійснив великий фурор у кіноіндустрії в багатьох країнах та дуже швидко набрав популярність. Не дивлячись на те, що серіал розповідає про події 1986 року в українському місті Прип’ять, лише біля третини картини було відзнято в Україні, більшість – у Литві. У Росії зйомки не проводилися, а тому деякі київські пам’ятки були видані за московські. Так, наприклад, уважні глядачі помітили, що вулиця Богдана Хмельницького була видана за вулицю Москви часів СРСР. Оберніться та порівняйте кадр із серіалу із реальністю.

 Кадр з серіалу «Чорнобиль»

вул. Б. Хмельницького. Світлина: Валерія Філенко

Наступна наша зупинка буде на Софіївській площі. Зараз звернемо увагу на німецьку кінострічку 2011 року «Четверта влада». Основні дії розгортаються в Москві, проте режисер Денніс Ганзель заявив, що зйомки у столиці Росії неймовірно дорогі, а тому у Москві зйомки тривали усього 4 дні, увесь інший час у кадрі був Київ. Знову таке рішення пояснюється низькою вартістю та географічною близькістю України до румунських і німецьких локацій. Так аеропорт «Бориспіль» став «Шереметьєво», а Софіївська площа перенеслася до Петербургу. У кадрі видніється Софіївський собор, який ви можете побачити перед собою.

Кадр з фільму «Четверта влада»

Софіївська площа. Світлина: Валерія Філенко

Далі пройдемо до станції метро Золоті Ворота. Вона також доволі часто потрапляла до різних закордонних фільмів, зокрема у фільмах «Четверта влада» та «Прощальна справа», які вже були описані раніше. І хоча нічого незвичного у станції метро, проте це ще одна важлива зупинка у нашій екскурсії. Сама станція «Золоті ворота» є однією з найкрасивіших у Києві, а ще її показ у фільмі додає їй привабливості та особливої чарівності.

Кадр з фільму «Прощальна справа»

ст. м. Золоті ворота. Світлина: Валерія Філенко

Кадр з фільму «Четверта влада»

Сідаємо на потяг метро та їдемо на станцію «Вокзальна». Це буде фінальна зупинка у нашому маршруті. Центральний залізничний вокзал також доволі часто красується у закордонних фільмах, для прикладу, «Спадок брехні» - найновіший фільм із усіх попередніх (2020 року). Основні дії цього бойовика розгортаються у Києві, а тому більшість зйомок були поведені у столиці. Чимало інших культурних і архітектурних пам’яток Києва потрапили у кадр кінострічки, проте найбільш впізнаваним для українців є Центральний залізничний вокзал. 

Кадр з фільму «Спадок брехні»

Залізничний вокзал. Світлина: Валерія Філенко

Кадр з фільму «Спадок брехні»

Світлина: Валерія Філенко

«Холодна кров» - французько-український фільм 2019 року, більша частина якого знімалася у Карпатах, проте декілька місць Києва також потрапили у кадр картини. Зайдіть в приміщення залізничного вокзалу та уявіть себе на місці видатного актора Жана Рено, який декілька років тому стояв на цьому місці та бігав по усьому вокзалу. Неймовірні емоції забезпечені!

Кадр з фільму «Холодна кров»

Світлина: Валерія Філенко

Кадр з фільму «Холодна кров»

Світлина: Валерія Філенко

Валерія Філенко, «Час Таврійського» 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Люди були по-справжньому шоковані, коли замість «кримського сценарію» почалася війна», - інтерв'ю з громадянином рф

Педагог Марія Букатчук: «Ніякі технічні засоби і новітні технології передавання звуку й зображення ніколи не замінять живого спілкування»

Віктор Сорока: «Карантин допомагає більше і тісніше взаємодіяти з глядачами»